fbpx

איך היו מפרסמים

לפני הקורנה?

לפני הקורונה כל בעל עסק היה יכול ליצור קמפיין ממומן בגוגל ולפרסם את המוצר/ שירות שלו. המחיר לקליק נמוך אחוז הסגירות גבוה. משתלם.
איך גוגל מומן עובד?
גוגל הינה חברה למטרות רווח, לכן 4 המקומות הראשונים שמורים עבור מודעות ממומנות. הרבה אנשים חושבים שגוגל מציגה את הפרסומות לפי מי שמשלם הכי הרבה, וזאת טעות.
מצד אחד לגוגל כן חשוב המחיר של הלקוח אבל מחושב גם על פי רלוונטיות ואיכות האתר. על מנת להיות בראש התוצאות אתם חייבים לשלם לגוגל. לכן מקימים קמפיין במערכת של גוגל.
לאחר הקמת הקמפיין הממומן תופיע המודעה שלכם עם סמל "מודעה" בצבע שחור, המודעה תוצג לכל מי שחיפש את מילות המפתח שבחרתם להופיע בהן.
ללא תשלום לגוגל לא תוכלו להופיע בתוצאות הראשונות מה שיכול לגרום למתחרים שלכם "לקחת" לכם לקוחות.
אז מה אפשר לעשות בכל זאת מול גוגל? התשובה מאוד פשוטה- קידום אורגני.

פרסום בזמן קורונה

קידום אורגני? מה זה?

קידום אורגני, עוסק במידע אינפורמטיבי בעל ערך לגולש. בעלי האתרים משקיעים רבות על הכנסת תוכן, הוספת תמונות,בניית קישורים חיצוניים ופנימיים ועוד הרבה… למה הם עושים זאת? ישנם כמה סיבות לכך:
1. כאשר מכניסים לאתר מאמרים עם מילות המפתח הרלוונטיות גוגל מזהה זאת ומקדמת את האתר בחיפושים בביטויים אלו. לדוגמא סטודיו לצילום שרוצה לעלות בתוצאות החיפוש "צילומי ניו בורן" יצטרך לרשום מאמר אינפורמטיבי עבור "צילומי ניו בורן". לאחר שגוגל תסרוק את האתר תוכל לראות שהאתר עוסק בצילומי ניו בורן ולכן הוא רלוונטי לאנשים המחפשים "צילומי ניו בורן". זכינו בכמה נקודות אצל גוגל! מעולה.
2. תוכן הוא המלך! כאשר הגולשים נכנסים לאתר שלכם וקוראים את המאמר הם נמצאים לפחות דקה באתר וזה רק על כתבה אחת. למה זה חשוב שהגולשים ישארו הרבה זמן באתר? גוגל רוצה תוכן איכותי שרלוונטי למחפשים. אם גולש ניכנס לכתבה שלכם באתר ונישאר שם דקה קיבלתם עוד נקודות מגוגל, הכתבה לא היתה מעניינת והגולש יצא לאחר כמה שניות גוגל תוריד לכם נקודות.
3. קישורים פנימיים- אתם רוצים שהגולש ימשיך לשהות באתר שלכם לכן נכניס כתבות נוספות הקשורות למאמר/ כתבה. לדוגמא בכתבה על "10 דרכים להוריד במשקל" יהיה אפשר להציע לגולש כתבה על "10 תרגילים שאתם חייבים לנסות". כך הגולש ימשיך לשהות באתר שלכם ותוכלו לזכות בעוד נקודות מגוגל.

ישנם עוד הרבה דרכים לעלות בתוצאות החיפוש של גוגל. לאחר שהכנסו תכנים והכנסנו תמונות והצלחנו להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות לאחר המודעות הממומנות נוכל להרוויח פרסום בחינם בעמוד הראשון של גוגל. הצלחנו!

מה קרה כשהתחיל המשבר?

לאחר שהבנו מה זה קידום מומן ומה זה קידום אורגני נעבור לדבר המעניין באמת, מה קרה בתקופת הקורונה?
כשהתחיל המשבר, רוב בעלי העסקים המוכרים שירות/מוצר נאלצו לסגור את העסק. חברות שהיה להם אתר מכירות (אי קומרס) נהנו מכך שיכלו למכור מבלי לפתוח את החנות פיזית כמעט כל בעלי העסקים נפגעו מהמחלה הכלכלית ונאלצו לקחת הפסקה שפוגעת בהם כלכלית. קידום ממומן הפך ללא רווחי משום שההשקעה לא החזירה את עצמה. אז מי כן הרוויח בכל זה?
עסקים שהשקיעו בקידום אורגני נהנו מחשיפה ללא תשלום! כך יכלו העסקים להמשיך ולהניע את העסק שלהם מבלי לשלם הוצאות נוספות עבור קידום מומומן+ ניהול קמפיינים של חברת פרסום. מה שחסך להם הרבה מאוד כסף.
קידום אורגני חיזק את הקשר עם הלקוחות והעביר ללקוח ערך מוסף. לכל שאלה או התלבטות הלקוח היה יודע למי לפנות ולקבל את המידע הדרוש/ ייעוץ מבעל המקצוע. רקמתם מערכת יחסים עם הלקוח. לאחר שהקורנה תיגמר הוא ידע למי לפנות.

רוצים גם אתם להנות מקידום אורגני ולהגדיל את הלקוחות שלכם? צרו עימנו קשר >>

צרו עימנו קשר

התחילו לקדם את האתר שלכם

אין זה משנה אם יש לך עסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית בפרסום ובקידום האתר או חברה בין-לאומית הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא עם איש קשר צמוד שיבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית מקיפה – לנו יש את השילוב בין הכלים, הידע ואנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים – שיאפשר לך להזניק את העסק שלך במרחבים הדיגיטליים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

Site By PUSH DIGITAL

דילוג לתוכן