fbpx
מה זה קידום אורגני

מה זה קידום אורגני בגוגל? כל התשובות

קידום אורגני או SEO ראשי תיבות של Search Engine Optimization, והוא מתייחס לתרגול של אופטימיזציה של אלמנטים שונים של אתר אינטרנט, תוכן מקוון ונוכחות מקוונת כדי לשפר את הנראות והדירוג שלו בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs). המטרה העיקרית של קידום אתרים היא להגדיל תנועה אורגנית (שלא בתשלום) לאתר על ידי הפיכתו לאטרקטיבי ורלוונטי יותר למנועי חיפוש כמו גוגל.

מנועי חיפוש משתמשים באלגוריתמים מורכבים כדי לקבוע את סדר הופעת אתרים בתוצאות החיפוש. קידום אתרים כולל מגוון אסטרטגיות וטכניקות שנועדו ליישר את התוכן, המבנה וגורמים אחרים של אתר עם אלגוריתמים אלו. המטרה הסופית היא להפוך את האתר למושך יותר למנועי חיפוש, וכתוצאה מכך לדירוג גבוה יותר, וכתוצאה מכך, יותר תנועה.

מרכיבי המפתח של SEO כוללים:

אופטימיזציה של מילות מפתח: זה כולל מחקר וזיהוי של מילות המפתח והביטויים שבהם המשתמשים עשויים להשתמש בעת חיפוש מידע הקשור לנושא ספציפי. מילות מפתח אלו משולבות אסטרטגית בתוכן האתר, במטא תגים, בכותרות ובאלמנטים נוספים.

איכות תוכן: יצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי, רלוונטי ומרתק הוא חיוני. מנועי החיפוש נותנים עדיפות לתוכן שנותן ערך למשתמשים. עדכון קבוע של תוכן ושילוב מילות מפתח באופן טבעי יכולים לעזור לשפר את הדירוג.

אופטימיזציה על הדף: זה כולל אופטימיזציה של דפי אינטרנט בודדים על ידי שימוש בכותרות מתאימות, תיאורי מטא, תגי כותרת ותגיות alt לתמונות. אופטימיזציה בעמוד כוללת גם הבטחת מבנה האתר ידידותי למשתמש וקל לניווט.

אופטימיזציה מחוץ לדף: זה כולל בניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה (קישורים מאתרים מוכרים אחרים לאתר שלך) ושיפור הסמכות והאמינות של האתר בעיני מנועי החיפוש.

קידום אתרים טכני: זה מתמקד בהיבטים הטכניים של אתר אינטרנט, כגון אופטימיזציה של מהירות טעינת הדפים, ידידותיות לנייד, אבטחת אתרים (HTTPS), והבטחת אינדקס נכון על ידי סורקי מנועי החיפוש.

חווית משתמש (UX): חווית משתמש חיובית, הכוללת ניווט קל, זמני טעינה מהירים ועיצוב רספונסיבי לנייד, יכולה להשפיע בעקיפין על SEO על ידי הפחתת שיעורי היציאה מדף הכניסה והגדלת זמן השהייה באתר.

קידום אתרים מקומי: לעסקים עם נוכחות פיזית, קידום אתרים מקומי עוזר לשפר את הנראות בחיפושים מבוססי מיקום. זה כרוך באופטימיזציה של פרופילי Google לעסק שלי וספריות מקומיות אחרות.

ניתוח וניטור: מעקב וניתוח קבוע של ביצועי האתר באמצעות כלים כמו גוגל אנליטיקס יכולים לעזור לך להבין את ההשפעה של מאמצי ה-SEO שלך ולבצע את ההתאמות הנדרשות.

חשוב לציין שקידום אתרים הוא תהליך מתמשך. אלגוריתמים של מנועי חיפוש משתנים לעתים קרובות, והנוף התחרותי מתפתח. קידום אתרים יעיל מחייב להישאר מעודכן בשינויים הללו ולהתאים את האסטרטגיות שלך בהתאם כדי לשמור ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

מהו קידום אורגני בגוגל?

בכל פעם כשאנחנו רוצים לחפש משהו לא משנה אם זה מוצר או מידע קודם כל אנחנו פונים לגוגל ומחפשים שם את מה שאנחנו צריכים. התוצאות הראשונות שיוצאות לנו לרוב הם יהיו התוצאות אליהם אנחנו נפנה. במקרה שחיפשנו מוצר או שירות אז סביר להניח שנרכוש מאותם תוצאות ראשונות שאליהם נכנסנו. אתרים אלו לא מופיעים ראשונים סתם, הם מופיעים שם כי הם עושים עבודת קידום אורגני באופן שוטף כדי להופיע שם.

קידום אורגני הוא למעשה קידום טבעי כלומר, קידום האתר ברשתות החיפוש כדי להביא לקוחות בצורה טבעית (אורגנית) כתוצאה מהופעה במקומות ראשונים בגוגל במילות מפתח מסוימות.

כידוע בגלל שיש המון אתרים בכל התחומים וסביר להניח שגם התחום בו תרצו לקדם את האתר שלכם הוא יהיה תחום שמין הסתם יהיו עוד אתרים שמקדמים אז תצטרכו להיכנס לתחרות ולנסות לעקוף את המתחרים שלכם בגוגל עד להגעה לדף הראשון בגוגל ובתקווה גם למקום הראשון.

קידום אורגני בפייסבוק

המטרה בקידום אורגני הוא לייצר שיתוף פעולה מול גוגל כך שגוגל יבין שהאתר שלך נותן ערך וימקם אותך בראש התוצאות.

קידום אורגני בפייסבוק הוא בדיוק כך, רק עם פייסבוק.

על ידי פוסטים ויראלים בתדירות קבועה, תוכלו לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלכם וליצור לקוחות חדשים.
אך כמו בקידום אורגני בגוגל ככה קידום בפייסבוק צריך להיות איכותי, מקצועי, מעניין והכי חשוב מניע לפעולה.

הפעולות החשובות שצריך לעשות כדי לקדם אורגנית את האתר שלכם הם:

קישורים פנימיים- לוודא שכל דף באתר שלכם מכיל קישור לדף אחר באתר שלכם- כך אתם עוזרים לגוגל להבין איזה דף חשוב אצלכם.

קישורים חיצוניים– קישורים באתר שלכם שיצאו לאתרים אחרים וקישור מאתרים אחרים שיובילו לאתר שלכם. כך אתם עוזרים לגוגל שאתם מותג וגם אתרים אחרים מקשרים אליכם.

תוכן מעניין– תצטרכו שיהיה לכם הרבה תוכן מעניין שאנשים ירצו לקרוא . לתוכן אסור להיות מועתק והוא חייב להיות מקורי. ככל שגולשים יהיו אצלכם יותר זמן כך גוגל יבין שאתם מעניינים ויעלה אתכם בסולם.

ישנם עוד המון פרמטרים שצריך לבצע כדי לקדם את האתר שלכם אך אלו הם החשובים שבתור התחלה יעזרו לכם בעבודת הקידום שלכם.

איך מבצעים קידום אורגני?

לרוב קידום אורגני הוא תחום קשה שמצריך בעל מקצוע מומחה בתחום. אך לאלו שרוצים לנסות לבד אז קודם כל צריך לבדוק שהתשתית של האתר שלכם מותאם לקידום אורגני. לבדוק שהוא מותאם לנייד ולטאבלט, בעל זמני טעינה מהירים , ומותאם להכנסת תוכן איכותי לגולשים. כמובן שיש עוד המון פרמטרים שצריך לבדוק אך לא נפרט אותם כאן.

קידום אורגני לחנות באינטרנט

הוא מתמקד באופטימיזציה של האתר שלך, יצירת תוכן בעל ערך, מעורבות במדיה חברתית וטיפוח אמון הלקוחות. בניגוד לפרסום בתשלום, קידום אורגני מדגיש צמיחה בת קיימא לאורך זמן, בניית אמינות ועידוד קשרי לקוחות נאמנים. באמצעות טכניקות כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק תוכן ומעורבות במדיה חברתית, קידום אורגני עוזר לחנות המקוונת שלך לשגשג על ידי חיבור עם קהל היעד שלך באופן אותנטי ועקבי.

קידום אורגני בשוטף

קידום אורגני מאפשר לנו להכניס תוכן מעניין שישאיר את הגולש בתוך האתר זמן רב יותר ובכך לעלות נעלה את ציון האיכות של האתר. קידום אורגני זאת עבודה שכל יום צריכה להיעשות אפילו כל יום משהו קטן, אם כל הזמן נחדש את האתר גוגל תסרוק את האתר ותראה כל פעם דברים חדשים והתדירות סריקה שלה תהיה גבוה יותר. בכך נוכל לעלות מהר יותר בתוצאות החיפוש. ככל שהאתר יותר גדול כך הוא מצריך יותר עבודה של קידום פר חודש.

15 סיבות למה לעשות קידום אורגני איכותי לאתר שלכם

בעזרת SEO חכם ואפקטיבי ניתן להביא את האתר שלכם למצב שיא ההצלחה והחשיפה, אי אפשר להתעלם מהחשיבות של קידום אתרים בגוגל. ואם אתם לא בטוחים שזו היא האסטרטגיה שלכם, הצוות המקצועי של חברת "פוש דיגיטל" אסף לכם את כל הסיבות שיוכיחו לכם אחרת. צפו בסרטון:

מה תקבלו אם תעשו פרסום אורגני?

כל הסיבות להצלחה הווירטואלית שלכם– קידום SEO היא החלטה, ויש לה כמה וכמה סיבות מאוד טובות:

חשיפה עצומה– רוב הגולשים בגוגל מקליקים על קישורים אורגניים ולא על קישורים ממומנים.

נראות אינטרנטית– 99.8% מהאתרים ברשת לא מוצגים בעמודי התוצאות הראשונים של גוגל ולכן הגולשים פשוט לא מגיעים אליהם. קידום אורגני בגוגל היא הטכניקה שתגלה ליותר גולשים את האתר שלכם.

אוטומציה מוחלטת– בקידום ממומן עם הפסקת ניהול קמפיין מפסיקה גם תנועת הלקוחות באתר. מה שלא קורה בקידום אורגני נכון ומקצועי, בו כל העת זורמים גולשים לאתר.

ניתור ושיפור SEO– תנועת גולשים בתהליך קידום אורגני בגוגל מאפשרת לכם להתאים את משפך המכירות ולבצע שינויים לייעול יחסי ההמרה.

תחרות הוגנת עם שחקנים מובילים– המתחרים הגדולים שלכם בוודאי משתמשים בתהליך הקידום האורגני והם "גונבים" את תשומת הלב של הלקוחות. במצב כזה מוטב להשקיע עכשיו מאשר להבין את גודל הטעות אחר כך.

אמינות ווירטואלית– אתרים המדורגים בעמודי התוצאות הראשונים נתפשים כאמינים ומהימנים יותר בעיני הלקוחות, ויש לכך השפעה ישרה על הנכונות לבצע רכישות באתר.

חוויית משתמש– עבודת קידום אתרים משדרגת באופן אוטומטי את המראה הוויזואלי, הארגון ואת הפרמטרים הטכניים של האתר והופכת אותו לנוח יותר לגולש.

קידום לפי אזור גיאוגרפי– כאשר האתר נבנה סביב חנות פיזית, קידום אורגני גיאוגרפי יכול ליצור תקשורת עם קהל הלקוחות ולגרום להם להגיע לחנות.

עדכונים ושיפורים– גוגל עושה מאמצים קבועים לשפר את האלגוריתם ולקדם רק את האתרים החזקים והאיכותיים ביותר.

אסטרטגיה לטווח הארוך– היסודות לקידום אתרים נבנים עם הקמת האתר והם משרתים את צרכי המנהלים לאורך שנים ארוכות.

פיתוח עסקי בעזרת קידום אורגני– יש לכם לאן לשאוף בקידום העסק, לחיפושים חדשים, בטכניקות מיוחדות או בדפי אתר ייחודיים לכם.

מיתוג בעזרת קידום אורגני– קידום אתרים איכותי מכיר לקהל הגולשים את המותג ומבסס את שמו במקורות חיפוש רבים.

טרגוט"השפה" שבה אתם מדברים תמשוך את הקהל המתאים לכם ואתם יכולים לשנות אותה בהתאם לשינויים בקהל היעד של האתר.

תחזוקה נגישהאין צורך להשקיע משאבים מטורפים כדי לשמור על מיקום האתר האורגני לאורך הזמן.

עלות– העלות אל מול קידום ממומן נוחה יחסית ומאפשרת גם לעסקים קטנים לפרוץ ובגדול.

סיכום של מה זה קידום אורגני

כל עסק שונה בשירותים שהוא מציע, בקהל יעד שלו, בתחרות ובמיקום. ולכן, לכל עסק מתאים שירות אחר. אנחנו בפוש דיגיטל קודם כל מקשיבים לבעל העסק ומבינים מה היעדים שלו ואז מגבשים אסטרטגיה.

כדי להבטיח שתצליחו להביא את האתר למצב שיא החשיפה, אתם צריכים לעבוד בצורה מקצועית ולאורך זמן. וזו היא בדיוק המשימה שלנו, אנשי צוות קידום האתרים של חברת "פוש דיגיטל". 

המטרה שלנו היא המטרה שלכם, כמות לידים זולה, איכותית וגדולה. לכן לאחר שגיבשנו איזו פלטפורמה תתאים עבורכם, אפשר לצאת לדרך!

שאלות נפוצות

מה זה קידום אורגני (SEO)?

קידום אתרים, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא תהליך אופטימיזציה של התוכן, המבנה והאלמנטים השונים של האתר כדי לשפר את הנראות והדירוג שלו בתוצאות של מנועי החיפוש. המטרה היא להגדיל תנועה אורגנית (לא בתשלום) ולמשוך משתמשים רלוונטיים.

למה קידום אתרים חשוב?

קידום אתרים חשוב מכיוון שהוא עוזר לאתרים להופיע גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש, מה שמוביל לתנועה אורגנית מוגברת. דירוג גבוה יותר יכול לגרום ליותר קליקים, מעורבות משתמשים טובה יותר וצמיחה עסקית פוטנציאלית.

מהן מילות מפתח בקידום אתרים?

מילות מפתח הן מילים או ביטויים ספציפיים שמשתמשים מכניסים למנועי החיפוש בעת חיפוש מידע. הם חיוניים בקידום אתרים מכיוון שאופטימיזציה של תוכן סביב מילות מפתח רלוונטיות עוזרת למנועי החיפוש להבין את הרלוונטיות של התוכן לשאילתות המשתמשים.

כיצד קישורים נכנסים משפיעים על SEO?

קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך. הם פועלים כהמלצות, ומצביעות על מנועי החיפוש שהתוכן שלך בעל ערך ואמין. קישורים נכנסים באיכות גבוהה יכולים לשפר את סמכות האתר שלך ואת דירוג מנוע החיפוש.

אם קידום אתרים הוא תהליך חד פעמי או מאמץ מתמשך?

קידום אתרים הוא מאמץ מתמשך. האלגוריתמים של מנועי החיפוש משתנים, והתחרות מתפתחת. עדכון קבוע של תוכן, אופטימיזציה של היבטים טכניים ושמירה על עדכניות עם שיטות עבודה מומלצות חיוניים כדי לשמור ולשפר את הדירוגים.

מהי אופטימיזציה בדף?

אופטימיזציה בדף כרוכה באופטימיזציה של דפי אינטרנט בודדים כדי להפוך אותם למושכים יותר עבור מנועי החיפוש. זה כולל שימוש במילות מפתח רלוונטיות בכותרות, כותרות, מטא תיאורים ותוכן, כמו גם הבטחת מבנה ידידותי למשתמש.

כמה זמן לוקח לראות תוצאות בקידום אורגני?

ציר הזמן לראיית תוצאות מ-SEO עשוי להשתנות מאוד. בעוד ששיפורים מסוימים עשויים להיות מורגשים תוך מספר חודשים, שינויים משמעותיים נמשכים לרוב שישה חודשים עד שנה או יותר, תלוי בגורמים כמו תחרות והיסטוריית האתר.

האם SEO יכול לעבוד עבור עסקים מקומיים?

בהחלט. עסקים מקומיים יכולים ליהנות מקידום אתרים מקומי, המתמקד באופטימיזציה של הנוכחות המקוונת שלהם כדי למשוך לקוחות באזור הגיאוגרפי שלהם. זה כולל אופטימיזציה של פרופילי Google לעסק שלי ומילות מפתח ספציפיות למיקום.

מה ההבדל בין תוצאות חיפוש אורגני לתשלום?

תוצאות חיפוש אורגניות הן הרישומים שאינם בתשלום המופיעים על סמך הרלוונטיות שלהם לשאילתות משתמשים. תוצאות חיפוש בתשלום הן מודעות שעסקים משלמים עליהן, המופיעות מעל או לצד תוצאות אורגניות. תוצאות אורגניות דורשות מאמצי SEO, בעוד שתוצאות בתשלום כרוכות בקמפיינים פרסומיים בתשלום.

כיצד משפיעה הידידות למובייל על SEO?

ידידותיות למובייל היא חיונית לקידום אתרים מכיוון שמנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים רספונסיביים לנייד. עם השימוש הגובר במכשירים ניידים לגלישה באינטרנט, קיום אתר ידידותי לניידים משפר את חווית המשתמש ויכול להשפיע לטובה על דירוג החיפוש.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן