fbpx
טיפים שימושיים לפרילנסר

טיפים שימושיים לפרילנסר מתחיל בתחום הפרסום הדיגיטלי

רוצים להיכנס לתחום הפרסום הדיגיטלי? אין ספק כי קיים ביקוש עצום לפרילנסרים בתחום. נתח נכבד מההשקעות בשיווק ובפרסום מופנות כיום לזירה הדיגיטלית. כל חברה או מותג שמכבדים את עצמם נעזרים במומחים לפרסום דיגיטלי, אבל הפעם נתמקד לא בלקוחות שלכם אלא בכם. כפרילנסרים מתחילים, קבלו מגוון טיפים שימושיים שיעזרו לכם להרוויח יותר, לגייס לקוחות וליצור שיתופי פעולה מועילים.

טיפים שימושיים לפרילנסר – כך תגדילו את הרווח בקלות

יותר מדי פרילנסרים עדיין חושבים כמו שכירים וזו טעות. זיכרו שברגע שאתם מוציאים קבלה או חשבונית ללקוח, אתם עצמאים לכל דבר. זה לא משנה שאתם לא מגלגלים כרגע מאות אלפי שקלים בחודש, אתם עדיין יכולים להגיש הוצאות מוכרות כמו כל החברות הגדולות. הוצאות מוכרות הן מכלול רחב של הוצאות שאתם משלמים כדי לתפעל את העסק (קניית מחשב, הוצאות תקשורת, טלפון סלולרי, מינוי לתוכנות ועוד ועוד). ברגע שתגישו את מקסימום ההוצאות למס הכנסה, אתם מפחיתים מיד את חבות המס שלכם. בצורה כזאת אפשר להרוויח כל שנה עוד אלפי שקלים ויותר (משום שתשלמו הרבה פחות מס הכנסה וביטוח לאומי, באופן חוקי לגמרי).

היעזרו בעמודים עסקיים פעילים

בהרבה תפקידים הפתגם "הסנדלר הולך יחף" עדיין תקף. בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, אסור לכם בשום אופן לקבל את המציאות הזאת. כמי שצריכים לשלוט בכל הזירות הדיגיטליות ולהביא תוצאות ללקוחות, אתם צריכים להשתמש בכל הכלים הדיגיטליים לשיווק יעיל. אתם לא צריכים אותנו כדי ללמוד את המקצוע, רק נזכיר שאסור לוותר על עמודים עסקיים פעילים ברשתות החברתיות. כל פוסט מלהיב או מיוחד שאתם מפרסמים, מציג את המקצועיות שלכם. כל טיפ מקצועי שאתם מוסיפים בפוסט או מעלים בסרטון, יביא לכם פניות מלקוחות. ככל שתשיגו יותר שיתופים ועוקבים, מעגל הלקוחות הפוטנציאליים שגם מתחיל להיות מודע אליכם – גדל.

ניוזלטר ורשימת תפוצה

עשה כל מה שתוכל על מנת ליצור רשימת תפוצה גדולה. הקם ניוזלטר מקצועי שאנשים ירצו להירשם אליו. לא מספיק שיהיה לך אתר. חשוב שיהיו לך דרכים לשמור על קשר רציף עם לקוחות, מתעניינים ובעלי עסקים. כאשר תשמור על קשר רציף, גם באמצעות מיילים שיווקיים עם ערך מוסף, יזרמו אליך הרבה יותר הצעות עבודה. כל זאת, לא צריך לבוא על חשבון פעילות בזירות לפרסום פרילנסרים. תוכל לפרסם את עצמך בזירות מסוג זה, על מנת להתחיל לבנות לעצמך שם ולבסס מעגל לקוחות ראשוני שיצמח בהמשך.

טיפים שימושיים לפרילנסר – צור שיתופי פעולה סינרגטיים

לקוחות טבעיים של מקדמי אתרים ומפרסמים דיגיטליים זקוקים גם לבוני אתרים ולגרפיקאים. צור שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע אלה, שהם פרילנסרים כמוך. על ידי המלצות הדדיות והפניית לקוחות, כולכם תרוויחו עוד לקוחות ושיפור במוניטין. תוכלו לפרסם מאמרים מקצועיים באתרים האחד של השני וכן ליצור הפניות בפוסטים ובקישורים.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן