אם אתם רגילים לקבל מאות ואלפי לידים בחודש אתם אולי נתקלים באחת משתי הבעיות הבאות:

  1. אין לכם דרך לנהל בצורה טובה את הלידים.
  2. איכות הליד נפגעת.

הפתרון לבעיה הראשונה היא לבחור מערכת לניהול לקוחות נכונה, שתדע לספק לכם תשתית יעילה, נוחה ומתקדמת.

הבעיה השנייה נגרמת בדרך כלל כשמיצית את קהל היעד שלך בפרסום בפייסבוק ובגוגל. הפיתרון הוא לפנות לדרכי פרסום אחרות כמו פרסום באאוטבריין או פרסום בטאבולה.

אאוטבריין היא בין הפלטפורמות פרסום מקומיות הפופולריות ביותר בעולם.

היא עובדת באמצעות פרסום באתרים הגדולים ביותר בארץ על ידי המלצות תוכן לגולשים המשתלם מבחינת עלות ואיכות.

כולם כבר יודעים שתוכן איכותי הוא הדרך הטובה ביותר לקדם כל עסק.

עיצוב מדיה אולי עוזר לתפוס את הלקוח אך הכתיבה עוזרת להניע אותו לפעולה.

אאוטבריין היא פלטפורמה המחברת בין חברות פרסום לפאבלישרים ומאפשרת להם לעבוד במודל של Revenu share.

פרסום באאוטבריין מול פרסום בגוגל

למה פרסום באאוטבריין הוא כל כך חשוב?

כצרכנים אנו כבר יודעים לזהות פרסומות. לא משנה אם הם מגיעות דרך פייסבוק, דרך גוגל או בכל פלטפורמה שיווקית אחרת.

אפילו במייל ובוויז שלנו אנחנו מקבלים כל כך הרבה פרסומות שאנחנו מתעלמים מיהם לחלוטין.

כאן נכנס לתמונה פרסום באאוטבריין.

אז מהו שיווק תוכן באאוטבריין ואיך הוא עובד?

ניהול קמפיין בגוגל PPC מול פרסום מקומי

לפני שנבין מהו קידום באאוטבריין חשוב להבין מהם ההבדלים בין קמפיין בגוגל PPC לפרסום מקומי.
בפרסום ברשת המדיה של גוגל, ישנם אתרים שבהם מפורסמים מאמרים בצידי האתר. אותם מודעות מפולחות על פי דמוגרפיה והתנהגות.
פרסום מקומי לעומת זאת נוקט בגישה שונה, במקום באנר של פרסומת היא מציגה את המודעה שלך כמו מאמר.
הרעיון הוא לגרום לגולש לחשוב שלא מדובר במודעה אלא במאמר רגיל.

אז מהו פרסום באאוטבריין?

אאוטבריין היא בעצם פלטפורמה צד שלישי המציעה פרסום מקומי.
פאבלישר – אותו בעל אתר עם טראפיק שמוצע למפרסם
חברת הפרסום – אשר בוחרת את הפאבלישרים שאיתם היא רוצה לעבוד
אאוטבריין – הפלטפורמה אשר משלבת בין שניהם

מהם היתרונות?

  1. העלויות נמוכות יותר – לעומת קידום ממומן בגוגל או קידום ממומן בפייסבוק, אנו יכולים להגיד לכם שברוב המקרים המחיר יותר זול לעשות פרסום באאוטבריין טאבולה
  2. קהל רלוונטי יותר – על ידי פרסום מקומי נוכל להגיע לקהל שירצה לקרוא את המאמר עליכם מאחר והוא לא יודע כי מדובר בפרסומת
  3. עוזר לתהליך קידום אורגני – מאחר והאתר שלך מקבל קישורים מאתרים מקדומים, גוגל מבין שאתרים בעלי סמכות גבוהה ממליצים עלייך, מה שעוזר לשפר את קידום האתר בגוגל.
  4. שליטה על הביד – ניתן לשלוט על הביד עד רמה של 0.01$ ! יתרון נוסף בשליטה על התקציב היא שאתה יכול להחליט איזה פאבלישר יפרסם אותך ואיזה לא.

אז איך מתחילים בפרסום ?

אנו ממליצים לכם לפנות לחברת פרסום מקצועית המתמחה בפרסום באאוטבריין.

פרסום באאוטבריין לא רק מצריך זמן רב אלא גם ניסיון ומקצועיות. בדיקת הקמפיין צריכה להתבצע ברמה היומית, ועל חברת הפרסום להפיק תובנות בכל הקשור לאיזו מודעה עבדה יותר טוב, איזה פאבלישר עבד יותר טוב ומה אפשר לשפר בעזרת אופטימיזציה.

הצוות של פוש דיגיטל מומחה לקידום באאוטבריין וישמח לבצע לכם קמפיין אפקטיבי המניב תוצאות.

צרו עימנו קשר

אין זה משנה אם יש לך עסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית בפרסום ובקידום האתר או חברה בין-לאומית הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא עם איש קשר צמוד שיבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית מקיפה – לנו יש את השילוב בין הכלים, הידע ואנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים – שיאפשר לך להזניק את העסק שלך במרחבים הדיגיטליים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

Site By PUSH DIGITAL

Call Now Button דילוג לתוכן