אחד מהדברים שאנחנו רואים הכי הרבה בעבודה ברשתות חברתיות של מותגים ועסקים, זה ניסיון להמציא את הגלגל בדקה ה-90 ולעשות שיווק 2025.
שיווק 2025 – מה זה אומר?
אם תשאלו את רוב המותגים, כנראה שכל סוף חודש הם בונים תוכן לחודש הבא וככה מתגלגלים מחודש לחודש. אבל בעבודה כזאת – מפספסים הזדמנות לתקשר עם קהל העוקבים שלנו בצורה טובה.
בוא ניקח סיטואציה,
מגיע יום האישה, והאחראית תוכן מתחילה לנסות להביא רעיון מגניב מה לעלות לרשת. היא לא מוצאת רעיון לבד ובארוחת צהריים היא מנסה לשאול את הבנות בעבודה מה לכתוב בפוסט, גם להם אין איזה הברקה ובסוף עולה פוסט רגיל של – {שם המותג} מאחלים לך 'יום האישה שמח'. הפוסט הזה לא יצר יותר מדי מעורבות, הקהל לא כל כך מרגיש שדיברו אליו באופן אישי אבל זה עדיף מכלום.
ואנחנו לא פה כדי לבאס אתכם,
אנחנו בתחילת שנה ואנחנו פה כדי להציע לכם דרך אחרת.
ניקח סיטואציה אחרת,
אנחנו בסוף שנה וכבר עכשו תתכננו את השנה קדימה. ועכשו תגידו שזה צריך להיות 'ספונטני' ולמה שתעשו את זה אבל תשארו רגע איתנו. תפרסו עכשו את כל השנה קדימה, תכניסו קודם חגים כי על זה הקהל הישראלי לא מוותר. אח"כ תכתבו בגוגל 'רעיונות לימים בסושיאל' אתם תמצאו שם את יום המשפחה, ויום האישה, יום המעשים הטובים ועוד הרבה ימים שפחות מוכרים כמו 'יום הפיצה'. מכאן תבחרו מה רלוונטי למותג שלכם.
ופה מתחיל היצירתיות שלכם, חשבו מראש מה הקהל שלכם יאהב לראות בימים האלה, איזה מסר יגע בהם ואיך להעביר את זה.
שיווק 2025 למה זה קריטי?
כי עם תכנון מראש אפשר להשיג הרבה יותר מהימים האלה. לדוגמא, כבר ביום צילום הבא בחברה אפשר להכניס סרטון 'ליום האישה' שפונה לנשים ואיך החברה שלכם מקדמת את מעמד האישה. וכמה חודשים מראש לסגור פעילות ליום המעשים הטובים בחברה, תצלמו ותבקשו מקהל העוקבים להגיב מה הם עושים ביום הזה. וליום לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תעשו שיתוף פעולה עם לקוחה שרכשה אצלכם ומספרת את הסיפור שלה. ואז במקום שהקהל שלכם יראה עוד עיצוב כמו כולם, הוא רואה דרך הסושיאל את הערכים שלכם, מתחבר אליכם ונשאר נאמן אליכם.
אנחנו פוש דיגיטל ואנחנו יכולים פה להוסיף עוד הרבה תוצאות של לקוחות שלנו שעשו סויצ' ויצרו פעילויות מדהימות ברשתות אבל נשאיר לכם את היצירתיות.
זה לא מסובך, זה אפילו ממש פשוט.
תתחילו בלהבין את לוח השנה,
תמשיכו בלהבין מה הקהל שלכם היה אוהב לראות
ותעשו פרסום עסקי לפי ההמלצות שלנו💪