10 טעויות נפוצות של תיאור מטא דיסקרפשיין שגוי

של מקדמי אתרים עצלנים או לא מקצועיים.

טעויות בקידום אורגני

מה זה מטא דיסקרפשיין?

אחת הטכניקות לתפיסת מילות מפתח בקידום אתרים אורגני היא דרך אופטימיזציה הכוללת מגוון של תיוגים: תמונות, כותרות, עמודים.
מטא דיסקרפשיין הינו תיאור עמוד ספציפי באתר האינטרנט.
היום נדבר על איך מטא דיסקרפשיין צריך להיראות ואיך לא.
על מנת שגוגל תבין על מה כל עמוד מדבר, חשוב שנסביר לה, לשם כך אנו משתמשים במגוון מערכות כמו תוסף יוסט, סקרימינג פרוג ועוד.

לפניכם 10 טעויות של מטא דיסקרפשיין לא נכון:

1. מטא דיסקרפשיין ארוך מדיי:

תיאור מטא מירבי הינו 160 תווים ובמכשירים ניידים 120 תווים (תו הינו אות/רווח). חשוב מאוד לא לעבור את המגבלה אחרת לא רק שזה לא יראה טוב במנוע החיפוש של גוגל, גם מבחינת קידום אורגני גוגל לא תאנדקס נכון את התיאור.

2. מטא דיסקרפשיין קצר מדיי:

עדיף להימנע ממטא דיסקרפשיין פחות מ-70 תווים. יש תמיד להשתמש ביותר מילים כדיי להסביר בצורה מדויקת את התיאור של העמוד.

3. מטא דיסקרפשיין שאינו קשור לדף:

על המטא דיסקרפשיין להיות סיכום של העמוד. מה הוא מכיל, על מה הוא מדבר, מטא דיסקרפשיין לא מדוייק יכול לפגוע בתהליך קידום אתרים ובסיכויים לעלות ברשת החיפוש.

4. היעדר מילות מפתח במטא דיסקרפשיין:

שיטה טובה לתפוס מילות מפתח היא בעזרת שילובם במטא דיסקפשיין. כל זאת כמובן בצורה אורגנית נכונה במטא דיסקרפשיין.

5. שימוש עמוס במילות מפתח במטא דיסקרפשיין:

כאשר יש שימוש של אותה מילת מפתח עשרות פעמים במטא דיסקרפשיין, גוגל עלול לחשוד שמדובר בדרך לא חוקית לקדם את אותו עמוד. לכן למעשה, שימוש רב במילת מפתח במטא דיסקרפשיין עלול לפגוע בקידום האתר ולא לעזור לו.

6. מטא דיסקרפשיין משוכפל:

מטא דיסקרפשיין משוכפל בדרך כלל נובע מעצלנות או ממערכת שמשכפלת דפים. מומלץ מאוד לבקש דו"ח אופטימיזציה ולבדוק בעצמכם איך החברה לקידום אתרים שלכם מתייגת עמודים לגוגל.

7. מטא דיסקרפשיין משעמם:

במקום לרשום בצורה אינפורמטיבית על הנושא, עדיף להסביר למה הלקוח צריך את זה ואיך הוא יכול לקבל את זה.

8. מטא דיסקרפשיין ללא הנעה לפעולה:

כדאי ומומלץ להוסיף הנעה לפעולה ללקוח. אתם לא תאמינו איך משפט ואפילו מילה יכולה לעזור ביכולת ההמרה של הדף ולגרום ללקוח ללחוץ על המודעה.

9. בלבול בין מטא דיסקרפשיין לקטעי טקסט:

חשוב מאוד לכתוב בצורה מתאימה את קטעי הטקסט ואת המטא דיסקרפשיין. הם לא אותו הדבר ולמרות זאת רבים האנשים שרושמים במטא דיסקרפשיין את אותו הטקסט כמו בקטע טקסט.

10. לא לכתוב בכלל מטא דיסקרפשיין:

במקרה שאין בכלל מטא דיסקרפשיין, גוגל לוקח כמה משפטים אקראיים מהאתר. כאמור, ללא אופטימיזציה נכונה, האתר לא יקודם בצורה תקינה לכן השקיעו זמן באופטימיזציה או תמצאו חברה לקידום אתרים שתשקיע בכם.

לסיכום,

אל תוותרו על תהליך אופטימיזציה באתר שלכם,
שאלו את החברת קידום אתרים שלכם שאלות ותבקשו דו"חות של אופטימיזציה.

אופטימיזציה לא נכונה לא רק שלא תעזור לכם, אלא תפגע בכם.

לבדיקת מטא דיסקרפשיין ותיוגים אחרים השאירו פרטים או התקשרו >>

צרו עימנו קשר

אין זה משנה אם יש לך עסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית בפרסום ובקידום האתר או חברה בין-לאומית הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא עם איש קשר צמוד שיבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית מקיפה – לנו יש את השילוב בין הכלים, הידע ואנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים – שיאפשר לך להזניק את העסק שלך במרחבים הדיגיטליים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

Site By PUSH DIGITAL

Call Now Button דילוג לתוכן