לקוחות חדשים כל חודש

איך לייצר לקוחות חדשים

תוכן עניינים

חלום רחוק? כבר לא !

בין שאתם עסק חדש או עסק עם קהל לקוחות קבוע, תמיד תרצו להגדיל את כמות הלקוחות בעסק. לקוחות מפה לאוזן או לקוחות שסתם עברו ברחוב ונכנסו לעסק, מספקים הכנסה יפה ואנו יודעים שזהו קהל לקוחות שהוא הבסיס להכנסות הקבועות מתוך המחזור החודשי. השאלה היא האם נוכל להמשיך להסתמך על אותם לקוחות?

כל עסק חייב שיהיה לו תזרים לקוחות חדשים באופן קבוע.

איך מייצרים קהל לקוחות חדשים בכל חודש?

בואו נתחיל מהתחלה, בשביל להגיע ללקוחות חדשים הלקוחות צריכים להיות מודעים לקיומכם בעזרת קמפיין בגוגל או קמפיין בפייסבוק. אתם יכולים להיות עם המוצר הטוב ביותר או השירות הטוב ביותר אבל אם תהיו על אי בודד ותצעקו זאת אף אחד לא באמת ישמע אתכם. חשיפה לעסק זהו השלב הראשוני שיש לבצע, בתהליך להגעה לקליטת לקוחות חדשים.

קמפיין חשיפה ברשתות החברתיות

קמפיין חשיפה מומלץ לדפים חדשים שעדיין אין להם עוקבים או תנועה. קמפיינים ברשתות החברתיות מאפשרים לנו להגיע למודעות של קהל היעד שלנו במקום שבו הם מבלים את רוב שעות היום (אם לא כל היום). בעזרת פוסטים המעניקים ערך מוסף לקורא תוכלו לספר ללקוחות שלכם מי אתם, מה השירות שלכם, מה מיוחד בו ולמה הם חייבים אותו. כבר בשלב זה תוכלו להתחיל תהליך מכירה עם לקוחות חדשים.

חשוב לציין– בשלב החשיפה הלידים יהיו קרים, הם רואים אתכם פעם ראשונה ולא מכירים אתכם או את המוצר שאתם רוצים למכור. אם העסקה לא נסגרה נמשיך במערכת היחסים עם הלקוח באמצעות משלוחים של עמוד פייסבוק/ אינסטגרם/ אתר, שבו אנו מעלים תוכן על בסיס קבוע כך שיוכל "להתבשל ולהתחמם" עד ליצירת הקשר אתו בפעם הבאה.

קמפיין הודעות/ לידים

קמפיינים מסוג זה יעזרו לכם לקלוט לקוחות חדשים, כיוון שבדרך כלל הם יהיו לידים מתעניינים אשר בודקים את השירות או את המוצר שלכם וחושבים לרכוש אותו. לפני קמפיין מסוג זה חשוב לכתוב תסריט מובנה שיחה, אשר מכוון את אנשי המכירות בתהליך המכירה. יהיו לידים מתלבטים איך גם בשלב הזה יהיו לידים שירצו לסגור ולקדם את התהליך. חשוב לציין שהטפסים של פייסבוק מתמלאים אוטומטית לכן חשוב לשלב בהם שאלת ביטחון לדוגמה: "באיזה תאריך החתונה שלכם?" כך שהגולש יצטרך לכתוב את התשובה, נתון זה יחסוך לכם קבלת מידע בסיסי בעת שיחות עם לקוחות שלא מבינים על מה אתם מדברים.

רימרקטינג

החלק המעניין שעושה פלאים הוא קמפיין רימרקטינג . מדובר במסע פרסום אשר לוקח את כל הגולשים שביקרו באתר שלכם/ יצרו מעורבות בדף הפייסבוק שלכם ומפרסם בדפים השונים שבהם הם גולשים, את המודעות שלכם. קהל של אנשים שאולי כבר דיברתם איתם או שהתעניינו בשירות/מוצר שלכם והם בשלב ההתלבטות. מה אפשר לפרסם לקהל הזה? זאת שאלה שכל בעל עסק צריך לשאול את עצמו ובעיקר את אנשי המכירות. לאחר שהגיע ליד ואיש מכירות יצר אתו קשר, הייתה שיחה טובה אך הלקוח לא סגר עסקה או ביקש לחשוב על זה עוד קצת. כאן "הפרסום מחדש" נכנס לתמונה. בעזרת המידע שאיש המכירות יעביר נוכל לפרסם פתרונות ללקוח. לדוגמה: הלקוח לא סגר עסקה כיוון שהוא רצה לבדוק היתכנות עבודה עם חברות פרסום נוספות. בעזרת פרסום ממוקד של לקוחות ממליצים עבור אותם הלקוחות, נוכל לחזק את האמון בנו. פרסום פרויקטים נבחרים יראה את העבודה המקצועית של הצוותים המומחים שלנו ועוד…

הקשר בין קמפיינים בפייסבוק

לבין שיטות מכירה

ביצעתם את הקמפיין הכי חריף שיכול להיות, קריאייטיב מטורף וכולם עפים עליכם. הטלפונים מתחילים לצלצל אבל אין סגירות, הרי מה מעניין תכלס? הכסף שניכנס לקופה. הסיבה לכך הוא פשוטה מאוד, כפי הנראה התסריט של השיחה שלכם לא מתאים ללידים. במיוחד בקמפיינים חדשים חשוב לכתוב תסריט שיחה נכון, לחזק ולשנות את המלל בהתאם לשיחות עד שיחס הסגירות יעלה ותגיעו למקסימום סגירות מול הלידים.

לידים לא רלוונטיים

כן כן, גם זה קורה וזה בסדר. ממה זה נובע? ברוב המקרים הדבר נוסע עקב קריאייטיב לא מדויק. התוכן או התמונה בפוסט לא משדרים את מה שרציתם לשדר. איך אפשר לתקן? היכנסו למודעות שלכם ובדקו מאיזה מודעה מגיעים הלידים הלא רלוונטיים וכבו מודעה זו. הסירו תוכן שיכול לבלבל או להטעות וחדדו את המסר בתמונה ובתוכן.

רוצים להגשים חלום ולהתחיל לקבל לקוחות חדשים לעסק?
צרו אתנו קשר עכשיו ונתחיל בתכנון הפרסום הנקודתי שהוא הנכון ביותר עבורכם.

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
פרסום באאוטבריין
מאמרים

פרסום באאוטבריין

האם הקמפיינים שלכם ברשתות החברתיות ממשיכים להביא לכם לידים איכותיים? במידה ולא קיימים 3 סיבות עיקריות: הקמפיין לא בוצע כמו שצריך – יש למעלה מאלף

Call Now Button

מחפשים חברת שיווק מקצועית?

אנו מזמינים אתכם לקבל את
התמורה הטובה ביותר להשקעה שלך

השאירו פרטים ונחזור בהתקדם

דילוג לתוכן