דרכים שיעזרו לכם בניהול קמפיין בגוגל

ניהול קמפיין בגוגל בעזרת קידום אתרים בגוגל

תוכן עניינים

8 טיפים מנצחים

ניהול קמפיינים בגוגל זו אכן משימה מאתגרת. משלב ההקמה עד לשלב האופטימיזציה ושיפור הקמפיין. לאחר ניהול מספר רב של קמפיינים שמנו לב שישנן טעויות נפוצות שחוזרות על עצמם. החלטנו לכתוב לכם אותן כך שתוכלו לייעל ולשפר את הקמפיינים שלכם. לפניכם 8 טעויות נפוצות שנתקלנו בהם בניהול קמפיינים בגוגל. שנתחיל?

לא הוגדרו המרות בקמפיין

או שלא ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין

הפעולה הראשונה בהקמת הקמפיין היא הגדרת המרות, לפני כל קמפיין חשוב "להסביר" לפלטפורמה שאנו מפרסמים בה מה היא ההמרה שלנו. זאת אומרת מה אנחנו רוצים שהמשתמש יבצע באתר/ דף נחיתה שלנו. במידה והמשתמש ביצע זאת תחשיב פעולה זאת בתור המרה (דוגמא להמרה: השארת פרטים, רכישה, חיוג למספר טלפון, זמן שיהיה באתר ועוד). הגדרת המרות לקמפיין הוא חלק בלתי ניפרד למדידת יעילות הקמפיין. כאשר מעלים קמפיין אנו ממליצים לרכוש מספר לניטור שיחות. מה הוא בעצם מספר לניטור שיחות? זהו מספר וירטואלי שתפקידו לבצע הפניית שיחות, ספירה שלהן והקלטה. כאשר לקוח יתקשר למספר הוא ישר יועבר לטלפון שלכם (כך שהתהליך שקוף לחלוטין) ובמערכת תספר שיחה נכנסת 1. בסוף החודש אפשר לראות את כמות השיחות ולבדוק את איכות השיחות. ישנה מערכת CRM בחברה? השתמשו בה לצורך בקרה על הלידים. שימוש במערכת CRM עוזרת לייעל את השירות והמכירה. תוכלו לדעת למה הלידים לא נסגרו ואיך ניתן לשפר זאת. מערת CRM תוכל לשקף לכם תבונות ובדיקת ROI. ללא בקרה על ההמרות בקמפיין לא תוכלו לדעת האם הקמפיין הוא אפקטיבי ומה צריך לעשות כדי לשפר אותו.

שימוש בדאטה בקמפיין בגוגל

איסוף דאטה של לקוחות הוא אחד המקורות הפרסום האפקטיביים ביותר. בפרסום בפלטפורמות השונות אנחנו נרצה למקד את הפרסום כמה שיותר מדויק וכמה שיותר מותאם ללקוח. לפלטפורמות המובילות (פייסבוק, גוגל) ישנם פיקסלים (קוד מעקב) אשר ניתן להטמיעה באתר.

איך בעצם עוזר לנו הפיקסל?

מכירים את זה שאתם מחפשים מוצר מסוים והמוצר הזה לא מפסיק לרדוף אחריכם? כאשר משתמש ניכנס לאתר בוא מוטמע פיקסל הוא נצבע, אותו פיקסל יודע שהמשתמש הזה מתעניין בנו. עכשיו הכוח בידיים שלנו. אפשר לפרסם לאותם אנשים שנכנסו לאתר או לעמודים ספציפיים באתר ולפרסם להם בדיוק את המוצר או שירות המתאים להם. זה עוד לא הסוף אלה רק ההתחלה. בעזרת המשתמשים שנצבעו באתר אנחנו יכולים לייצר קהל חדש על בסיס המשתמשים הללו. כך שהפרסום יפנה למשתמשים שדומים למשתמשים שנכנסו אליכם לאתר.

אסטרטגיה שיווקית עבור ניהול קמפיינים בגוגל

פרסום ללא תוכנית. לפני כל פרסום חשוב מאוד לייצר תוכנית פעולה. במידה והחלטתם באיזה פלטפורמה לפרסם חישבו מי הקהל יעד ומה יניעה אותו לפעולה. העזרו בכלים שיש לכם היום. בעזרת גוגל Google analytics תוכלו לדעת איפה הלקוחות שלכם מבקרים הכי הרבה באתר, באיזה תקופות השירותים שלכם הכי מבוקשים. העזרו ב- Google trends בעזרתו תוכלו לדעת מתי השירותים שלכם הכי פופולריים. מתי כדי להשקיע יותר כסף בממומן ומתי פחות.  האם יש טרנדים לפי תקופת זמן ועוד… עשו חקר מילות מפתח בעזרת Google Ads שם תוכלו לבדוק את כמות החיפושים של השירות שלכם. ביצעו חקר מילות מפתח יכול להראות לכם כמה אנשים מתעניינים בחודש במוצר או בשירות שלכם וכך תוכלו לדעת האם ישנו ביקוש מספיק גדול בכדי לצאת למסע פרסום.

בחירת מונחי חיפוש

בחירת מונחי חיפוש נכונים היא אכן משימה מאתגרת. מדוע מאתגרת? ישנם מונחי חיפוש שנראים שהם מונחי חיפוש המדויקות לפרסום אך לאחר שהקמפיין מתחיל לפעול מתגלה שמונחי החיפוש הללו מניבים לידים לא רלוונטיים או לא איכותיים. לצורך הדוגמא מונח החיפוש "אדריכלות ועיצוב פנים" מצד אחד אכן נראה שזה מונח חיפוש רלוונטי עבור אדריכלים אך לאחר שהקמפיין רץ מתגלה שאדריכלות ועיצוב פנים זהו ביטוי שמחפשים כאשר מחפשים לימודי "אדריכלות ועיצוב פנים". איך יודעים האם מונחי החיפוש רלוונטיים? הגדרות נכונות לקמפיין כפי שצוין בסעיף 1 תאפשר לכם לקבל תמונה ברורה במהלך הקמפיין.

ניהול תקציב לא נכון

אחת הסיבות לאי הצלחה של הקמפיין הוא תקציב. תקציב נמוך מידי יכול לא להחזיר את ההשקעה משום שיגיעו מעט לידים ולמרות שאתם אלופי המכירות לא תמיד סוגרים כל עסקה שנכנסת במיוחד אם זה הוא המגע הראשוני שלכם עם הלקוח. הפרסום צריך להספק לפחות 10-20 לידים כך שתוכלו לסגור מספר עסקאות ולקבל תמונה כל כמה שיחות אתם סוגרים עסקה.

תקציב גבוה ללא בקרה

 הוא גם גורם לאי הצלחה של קמפיין. בתקציב גבוה יגיעו אלכם הרבה לידים איך ללא בקרה הלידים לא יהיו איכותיים לא יהיו רלוונטיים ולא תוכלו להחזיר את ההשקעה.

איך יודעים כמה תקציב צריך עבור הקמפיין?

בשביל שתוכלו להרגיש את השטח ולהבין כמה עולה לכם ליד אנו ממליצים להתחיל עם 100 ₪ ליום עבור כל קמפיין. כך תוכלו לקבל אינדיקציה כמה עולה לכם ליד וכמה לידים אתם צריכים בשביל לסגור עסקה. במידה ואין לכם את הידע בניהול קמפיינים אנו ממליצים לפנות לחברת פרסום לקבלת שירות מקצועי שיחסוך לכם כסף בטווח הארוך. שירות ניהול קמפיינים מקצועי מתחיל מ- 1,000 ₪ לחודש וגדל בהתאם לתקציב הכולל. את הסכום הזה תצטרכו לשכלל בתקציב שלכם עבור מסע הפרסום. במידה ואתם עסק חדש והתקציב שלכם מתחת ל- 3,000 ₪ בחודש אנו ממליצים ללמוד איך לעשות קמפיינים ממומנים ולעשות זאת בכוחות עצמכם.

בדקו את יעילות הקמפיין

לאחר שפרסמת במשך חודש, בצעו בדק בית. עברו על כל הלידים שנכנסו החודש. בדקו מי הם היו מה הם חיפשו ובצעו אופטימיזציה לקמפיין ולדף נחיתה. בדיקת הקמפיין וביצוע אופטימיזציה תשפר את הקמפיין מחודש לחודש ותניב לידים איכותיים יותר.

בצעו ניהול קמפיין בגוגל והשיקו כניסוי

אנחנו בטוחים אתם מכירים את הלקוחות שלכם ויודעים בדיוק מדוע הם מגיעים אליכם, אך בדיגיטל הדברים מתנהלים קצת שונה. אנו צריכים לבדוק מדוע הלקוחות שלכם הגיעו אליכם? מה הפריע להם? ועל פי זה לייצר מודעות. כמה מודעות? לפחות 3 לכל "כאב". מדוע אנחנו צריכים ליצר 3 מודעות? כמו שאמרנו לדיגיטל יש חוקים משלו, בדיקת ניסוח מודעות תיתן לנו תמונה איזה "כאב" הכי מושך את הלקוח, איזה מרכיב יותר חשוב למי שמחפש אתכם בגוגל (הניסיון, האיכות, המיקום). לאחר שהפרסום רץ אפשר לבצע אופטימיזציה למודעות ולשפר את אחוז ההמרה.

הוסיפו את "Include google search partners"

בדקו את השותפים של גוגל, פרסום במנועי חיפוש השותפים עם גוגל לעיתים יכולים להניב לכם לידים טובים ואיכותיים. אפשרו לגוגל לפרסם אצל השותפים שלה. לאחר חודש שהקמפיין רץ בדקו את האפקטיביות והרלוונטיות. לפעמיים תופתעו לגלות שהגיעו לידים טובים ואיכותיים מהשותפים של גוגל.

התחילו עכשיו לקדם את העסק שלכם

במידה ועדיין אין לכם קמפיין גוגל באוויר, התחילו עכשיו! קמפיין גוגל מספק לקוחות חדשים כל חודש למגוון רחב של עסקים. קבלת לקוחות פוטנציאלים חדשים מידי יום מגדילה את כמות המכירות החודשית ומגדילה את כמות ההכנסות. יש לכם שאלה? התייעצות? לכל שאלה אנחנו כאן כדי לעזור.

רוצים להתייעץ? אנו מזמינים אותכם לשיחת ייעוץ ללא עלות. כך תוכל לבצע קמפיינים בדרך חכמה ואפקטיבית השאירו פרטים או צלצלו אלינו טלפון כדיי לקבל ייעוץ פרסומי ללא עלות.

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
קידום ברשתות חברתיות
מאמרים

12 שאלות ותשובות על קידום אתרים בגוגל

מה זה SEO? SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. על ידי אופטימיזציה ניתן להגדיל את התנועה לאתר בצורה אורגנית (ללא תשלום) ובצורה מדוייקת יותר. מה עדיף,

ניהול קמפיינים בפייסבוק וגם קידום בפייסבוק
מאמרים

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

בין אם אתם בעלי עסק גדול, בינוני, קטן או שאתם אפילו פרילנסרים. אתם תמיד תשאפו להגדיל את כמות הלקוחות החודשית ולהגדיל את מחזור המכירות. בשלב

Call Now Button

הישארו מעודכנים

קבלו עדכונים חמים
ישירות למייל

דילוג לתוכן