איך משפיע מבנה האתר

על קידום אתרים בגוגל

האופן בו האתר מוצג למשתמש משפיע מאוד על תהליך קידום אורגני SEO. נראה שמעדכון לעדכון גוגל מתעדפת אתרים מעוצבים ומסודרים ומענישה אתרים שאינם.

חייב להיות חיבור ברור בין כל דף ופסקה ומשמעות מאחורי אותו חיבור.

בניית אתר תדמית או בניית אתר חנות עם חברה לקידום אתרים לא רק תעזור לך להיות מתועדף על ידי גוגל, היא גם תשפר לך את החווית משתמש וכך גם את ההמרות.

מבנה קישורים והשפעתו על קידום אתרים בגוגל

1. סריקת האתר

אתה חייב טקסט ברור כדיי שגוגל תבין על מה האתר שלך מדבר. כתוצאה מתהליך ניווט מסודר על ידי robot.txt או פירורי לחם ישפרו לך פלאים את תהליך קידום אורגני SEO.

2. מבנה קישורים

מבנה URL היא אבני הבניין של היררכיית אתרים נכונה. חשוב לשמור על כתובת URL פשוטה עם הסבר על העמוד שהיא מייצגת. כמו כן, מפת אתר זה א,ב בכל הקשור לשיפור קידום אתר.

3. אבטחת אתר

HTTPS חשוב מאוד בכל הקשור להעלאת הדירוג שלך מול גוגל ולשיפור קידום אתרים. ישנם הרבה יתרונות לHTTPS:
* המשתמשים שלך ירגישו בטוחים יותר
* ניהול קמפיין בגוגל יעבוד בצורה יעילה יותר
* חווית המשתמש תשתפר

 זאת הסיבה שיותר מ-50% מהאתרים משתמשים בHTTPS ומשנה לשנה האחוז גדל.

4. קישורים פנימיים

כפי שהזכרנו, פרמטר חשוב לשיפור קידום אתרים בגוגל הינו היכולת של המשתמש לנווט בצורה קלה. אם האתר שלך כולל מספר רב של עמודים, מומלץ מאוד להשתמש בקישורים פנימיים כדיי לספק זרימה בין העמודים וכדיי להסביר לגוגל איזה עמוד חשוב יותר ואיזה עמוד חשוב פחות.

5. תוכן איכותי בשימוש מילות מפתח

גוגל מחשבת כמה זמן משתמש נמצא בתוך האתר שלך וכמה פעמים נעשה שימוש במילות מפתח במאמר.
זאת בשביל לקבל החלטה האם האתר רלוונטי למשתמש או לא.
אתרים שמספקים תוכן איכותי יזכו לבצע פרסום לעסקים שלהם בחינם בצורה אורגנית, ואתרים שלא, יפגעו מבחינת קידום אורגני.

6. תוכן משוכפל

גוגל אוסרת לעשות שימוש בתוכן מועתק / משוכפל. במידה ולקחת תוכן מאתר אחר תיענש על ידי גוגל על זכויות יוצרים ואפילו במקרים נדירים תיקנס. במידה והעתקת בתמים תוכן מעמוד באתר שלך לעמוד אחר ולא עשית שימוש בתגית קנוניקל, גם אז תיענש על ידי גוגל.
לכן אנו ממליצים לעשות שימוש בעזרה של חברה לקידום אתרים בגוגל כדיי שלא ייווצרו בעיות בתהליך קידום האתרים.

7. חווית משתמש

כשגוגל נתקל באתרים שבנויים או מעוצבים בצורה גרועה, הוא ימנע חשיפה של קידום אורגני עבורם. אם אתה מבצע קידום אורגני בצורות שהסברנו ואתה לא מצליח להבין למה אתה לא מתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל, זאת יכולה להיות אחת הסיבות.

המטרה של גוגל היא שהאתרים יהיו בנויים כמו שהיא רוצה, ושכל מי שעושה פרסום בגוגל לעסקים יעמוד בסטנדרטים שהיא קובעת.

8. מהירות אתר

אחד הפרמטרים החשובים ביותר של גוגל, במיוחד לאחר שנכנס העדכון Vitall web core.
אתרים איטיים נענשים על ידי גוגל ומקבלים גם על הדרך אחוז נטישה גבוה מהגולשים שאין להם סבלנות לחכות כל כך הרבה זמן.
יש לבצע אופטימיזציה נכונה לתמונות, השמטת תוספים, החלפת שרת וכל דבר שישפר לך את מהירות האתר, רק כך תוכל לשפר את תהליך קידום אורגני SEO.

9. התאמה למובייל

היום התאמה למובייל היא לא בגדר המלצה אלא כבר בגדר חובה. חברה לבניית אתרים באינטרנט חייבת לעצב את האתר גם לדסקטופ וגם למובייל.
אם האתר לא מותאם, עדיף לא לרכוש. במיוחד אתרים שנבנו עם פלאש או אתרי מסחר.
זה לא רק פוגע בתהליך קידום אורגני זה מרחיק משתמשים כמו מאש כאשר המשתמש לוחץ על כפתור והוא לא עובד.

לסיכום,

אנו ממליצים תמיד לבצע תהליך קידום אורגני SEO עם חברה לקידום אתרים. ישנם יותר מ-208 פרמטרים לקידום אתרים בגוגל, חלקם סודיים וחלקם לא, והתעסקות בקידום האתר שלך כל היום לא תוביל את העסק שלך להכניס לך כסף ולנהל אותו בצורה נכונה.
לפוש דיגיטל  יש צוות מומחה הכולל ייעוץ פרסומי וליווי אישי עד למקום הראשון.
תוכל להשאיר פרטים או להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ ללא עלות.

צרו עימנו קשר

אין זה משנה אם יש לך עסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית בפרסום ובקידום האתר או חברה בין-לאומית הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא עם איש קשר צמוד שיבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית מקיפה – לנו יש את השילוב בין הכלים, הידע ואנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים – שיאפשר לך להזניק את העסק שלך במרחבים הדיגיטליים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

Site By PUSH DIGITAL

Call Now Button דילוג לתוכן