איך לקדם עסק באינסטגרם?

קידום באינסטגרם

תוכן עניינים

קידום אורגני באינסטגרם מול קידום ממומן באינסטגרם

שינויים באלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם גורמים לירידה בכמות החשיפה בצורה האורגנית וליותר עסקים לבצע קידום ממומן. אז איך בכל זאת עושים קידום באינסטגרם בצורה אורגנית בצורה הטובה ביותר? פוש דיגיטל עונים על כל השאלות שלכם:

  • איך לקדם עסק באינסטגרם?
  • איך לקדם את האינסטגרם?
  • איך לקדם פוסט באינסטגרם?
  • איך לקדם עמוד אינסטגרם?

השקיעו בייצור תוכן

גם עסק ש-20 שנה בשוק לא יכול לדעת ב-100% איזה פוסט פתאום יהיה ויראלי אלא רק להעריך מה עובד יותר טוב ומה פחות מול הקהל יעד שלו. לכן הגבירו את ייצור התוכן שלכם ופרסמו בתדירות גבוהה ככל הניתן.
פרסום פעם ביום הוא המומלץ ביותר, אך אם אתם יכולים תפרסמו יותר. חברות כמו Top Shop ו- H&M מפרסמות יותר מ-3 פעמים ביום! כשאתם מגדילים את הכמות תוכלו לסחוט את הלימון כמו שצריך ולייצר יותר מעורבות אך אל תשכחו להשקיע גם באיכות על ידי אסטרטגיה מותאמת אישית וניתוח נתונים כדיי לייצר תוכן מוצלח יותר.

תהיו אותנטיים, תמציתיים ועניינים

הפופולאריות של סלפי מדברת בעד עצמה. תנסו למכור בצורה אנושית בלי להפציץ את הלקוחות במסרים כמו "קנה עכשיו!". הכול מבחינת עיצוב, קופי ותרגוט צריך להיות מדוייק לקהל היעד שלכם. תמיד שימו את עצמכם בנעליים של הלקוחות שלכם ותשאלו את עצמכם – מה יגרום לכם לרכוש את המוצר הזה כעת או בעתיד?

האשטאגים, האשטאגים ושוב פעם האשטאגים

בין אם אתם מותג גדול או מותג קטן כדאי ליצור האשטאגים שיעודדו שיתוף וקידום מצד העוקבים.
מומלץ להשתמש בכ-9 האשטאגים מדוייקים ככל הניתן.
אם עדיין אין לכם האשטאגים בביו מומלץ לעשות זאת כעת. זה גם יעזור למשתמשים למצוא את הפוסטים שלכם ולהגדיל את כמות החשיפה.

תיוג באינסטגרם

על מנת לבצע קידום באינסטגרם נכון מומלץ לתייג מותגים, עוקבים ומיקומים בכל פעם שיש לכם אפשרות.
תיוג באינסטגרם זאת דרך אדיבה לקידום שתגרום למשתמשים להתרגש ולשתף את הפוסט עם כל מי שהם יכולים.
אם אתם משתתפים באירועים / כנסים על בסיס קבוע, כדיי לתייג מיקומים כדיי לחקור עוקבים פוטנציאלים חדשים.

פרסמו את הלקוחות שלכם

אין משהו שיותר משדר אמינות מאשר פרסום לקוחות של עסק. זה גורם להם להבין שהמוצר/שירות שווה את הרכישה. זה יכול להיות תמונה של המלצה וזה יכול להיות גם סרטון של המלצה. מה גם שזה מאוד פשוט, כל מה שאתם צריכים זה לשלוח ללקוחות שלכם בקשה לשלוח צילום שלה ממליצה. מלבד פרסום חיובי עבורכם זה יעזור גם לעסק שלהם ברגע שיחשפו לכמות העוקבים שיש לכם.

תהיו יצירתיים

קידום באינסטגרם של נישה מסוימת או נושא מסויים זאת דרך נהדרת לעורר תשומת לב ולייצר בידול מול המתחרים.
צרו לעצמכם סמל מסחרי שיגרמו לפיד שלכם להיראות יותר טוב ולקהל שלכם לזהות פוסט שלכם מפוסט של מתחרה.

תעבדו עם משפיענים

בכל מה שקשור לשירותי קידום אורגני באינסטגרם מומלץ לעבוד עם משפיענים.
הקפידו לבחור את המשפיענים לפי כמות ומעורבות העוקבים. שיעור המעורבות הוא פקטר מכריע מאחר ולהרבה משפיענים יש כמות עוקבים פיקטיביים שלא תקדם אותכם. הקהל של המשפיען אמור להיות חופף לשלכם מבחינת עניין.
במקרים בהם גיליתם תובנות על קהל היעד שלכם, למשל גיל, מין, אזור גאוגרפי, תוכלו לייצר זרם חדש של טראפיק לפרופיל שלכם דרך אותו משפיען. לכן חשוב מאוד לבצע ניתוח סטטיסטי בכל הקשור לאינסטגרם.

ערכו תחרות

הידעתם שהעסקים שמפעילים תחרויות מגדילים את המעורבות ב-70% מאלו שלא?
עוד אופציה מעולה שתעזור לכם לבצע פרסום באינסטגרם היא למסור מוצרים חינם כדיי שלקוחות יעלו תמונות שלהם עם המוצר. בכל מה שקשור לתהליך של קידום אינסטגרם בצורה אורגנית מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע. תחרות ומסירת מוצרים בצורה נכונה יכולה לעודד רכישות ולשפר את המיתוג אך בצורה לא נכונה היא עלולה לפגוע במותג ולגרום ללקוחות שכבר רוכשים להפסיק לרכוש מאחר והם יכולים לקבל זאת בחינם.

בצעו אופטימיזציה לפרופיל

השתמשו בשם משתמש קצר שיקל על העוקבים שלכם למצוא אותכם. הביוגרפיה שלכם צריך להכיל ביו משכנע, האשטאגים, מספר טלפון, כתובת מייל וכתובת אתר למעקב.

השתמשו בסטורי

סטורי הוא ללא ספק הפי'צר הפופולארי ביותר של אינסטגרם. עבור עסקים שרוצים לבצע פרסום באינסטגרם הסטורים שווים זהב. הסטורים משמשים בדר"כ פרסום שנוצרו על ידי משתמשים "מאחורי הקלעים" ולכן לא צריך להשקיע יותר מדיי בעיצוב ובכתיבה. בעזרת סטורים תוכלו להופיע במהירות אצל העוקבים שלכם ולהזכיר להם אותכם בכל רגע נתון.

קידום באינסטגרם

אם אתם רוצים לדעת איך לקדם פוסט באינסטגרם בודד אנחנו פחות הכתובת. פשוט מאוד, על מנת שקמפיין יהיה אפקטיבי הוא צריך אופטימיזציה מקיפה ומעבר יומי על הקמפיין כדיי לבדוק אילו מודעות ממירות יותר (אותן אנו נשכפל) ואילו מודעות ממירות פחות (אותן אנו נכבה). זה תהליך שרק ככה נוכל למקסם את התקציב כמה שניתן, להגיע לקהל יעד המדויק ביותר ולספק לידים לעסקים ברמה האיכותית והזולה ביותר.

לסיכום,

פרסום באינסטגרם זה אולי נשמע קל, אבל מאחורי זה מסתתר עולם שלם ועדיף לכם להשאיר את העבודה לאותו משרד פרסום המתעסקת בשירותי קידום בדיגיטל וגם ניהול קמפיינים.
אז אל תזניחו את אותו ניהול קמפיינים באינסטגרם והקפידו לעשות זאת רק עם משרד פרסום מקצועי.
אחרי הכול, פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם רוצות להיות ריווחיות לכן ככל שהזמן עובר הן פחות חושפות עסקים שמבצעים קידום אורגני באינסטגרם אלא יותר בצורה ממומנת.
לשיחת ייעוץ ללא עלות תוכלו להתקשר אלינו או להשאיר פרטים ונחזור אליכם כמה שיותר מהר.
בהצלחה!

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
פרסום באאוטבריין
מאמרים

פרסום באאוטבריין

האם הקמפיינים שלכם ברשתות החברתיות ממשיכים להביא לכם לידים איכותיים? במידה ולא קיימים 3 סיבות עיקריות: הקמפיין לא בוצע כמו שצריך – יש למעלה מאלף

Call Now Button

מחפשים חברת שיווק מקצועית?

אנו מזמינים אתכם לקבל את
התמורה הטובה ביותר להשקעה שלך

השאירו פרטים ונחזור בהתקדם

דילוג לתוכן